WIE ZIJN WIJ?

ONS VERHAAL

Sinds 1999 zijn we bezig om ondernemers te helpen met het rendabel maken van online marketing. Dat is een geweldige ontdekkingstocht, waarbij we iedere dag nieuwe dingen leren. Dat is ook het motto van Symbio Marketing: sneller leren!

1999

De eerste online banner werd verkocht

2001

Lancering eerste online advertentie channel

2004

De eerste PPC campagne verkocht

2006

De eerste leadgenerator website gelanceerd

2010

Eerste Inbound Marketing concept

2011

Eerste Online Marketing Training gegeven

2014

Eerste totaal online marketing concept verkocht

Online marketing sinds 1999
We zijn al meer dan 15 jaar actief met (online) marketing. Sinds 2012 adviseren en ondersteunen we fysiotherapeuten op het gebied van online marketing.

WAAROM?

  • Veranderende behoefte

    De snel veranderende behoeften van bedrijven, als gevolg van de toenemende betekenis van internet, leidde tot de oprichting van FysioMarketeers.

  • Klanten werven

    In ieder hoek van het land willen ondernemers in de fysiotherapie weten hoe dat ze klanten via internet kunnen werven. Eigenlijk proberen ze allemaal tegelijkertijd hetzelfde wiel uit te vinden.

  • Ambitie

    FysioMarketeers heeft de ambitie om een spil te zijn in deze ontwikkeling en één ondernemer per regio te ondersteunen op het gebied van online marketing.

WAAROM?

  • Veranderende behoefte

    De snel veranderende behoeften van bedrijven, als gevolg van de toenemende betekenis van internet, leidde tot de oprichting van FysioMarketeers.

  • Klanten werven

    In ieder hoek van het land willen ondernemers in de fysiotherapie weten hoe dat ze klanten via internet kunnen werven. Eigenlijk proberen ze allemaal tegelijkertijd hetzelfde wiel uit te vinden.

  • Ambitie

    FysioMarketeers heeft de ambitie om een spil te zijn in deze ontwikkeling en één ondernemer per regio te ondersteunen op het gebied van online marketing.

WAAROM?

VERANDERENDE BEHOEFTE

De snel veranderende behoeften van bedrijven, als gevolg van de toenemende betekenis van internet, leidde tot de oprichting van FysioMarketeers. 

KLANTEN WERVEN

In ieder hoek van het land willen ondernemers in de fysiotherapie weten hoe dat ze klanten via internet kunnen werven. Eigenlijk proberen ze allemaal tegelijkertijd hetzelfde wiel uit te vinden.

AMBITIE

De snel veranderende behoeften van bedrijven, als gevolg van de toenemende betekenis van internet, leidde tot de oprichting van FysioMarketeers. 

ONZE VISIE

  • Nauwelijks gevonden worden

    Er zijn letterlijk miljoenen websites die nauwelijks gevonden worden door de groep waar ze op gericht zijn, websites die geen klanten opleveren, torenhoge kosten met zich meebrengen terwijl dit niet nodig is etc.

  • Internetbezoekers

    Dat heeft er alles mee te maken dat een internetbezoeker niet zomaar vanzelf op een website komt en een websitebezoeker niet zomaar uit het niets klant wordt.

  • Resultaatgerichte aanpak

    Daar is inzicht en een goede, resultaatgerichte en gedegen aanpak voor nodig. Hoe dát precies werkt, dáár hebben wij in de afgelopen jaren ons vak van gemaakt. We zijn dan ook niet voor niets al sinds 1999 bezig met online marketing!

ONZE VISIE

  • Nauwelijks gevonden worden

    Er zijn letterlijk miljoenen websites die nauwelijks gevonden worden door de groep waar ze op gericht zijn, websites die geen klanten opleveren, torenhoge kosten met zich meebrengen terwijl dit niet nodig is etc.

  • Internetbezoekers

    Dat heeft er alles mee te maken dat een internetbezoeker niet zomaar vanzelf op een website komt en een websitebezoeker niet zomaar uit het niets klant wordt.

  • Resultaatgerichte aanpak

    Daar is inzicht en een goede, resultaatgerichte en gedegen aanpak voor nodig. Hoe dát precies werkt, dáár hebben wij in de afgelopen jaren ons vak van gemaakt. We zijn dan ook niet voor niets al sinds 1999 bezig met online marketing!

Lodewijk Tromp

ONZE VISIE

NAUWELIJKS GEVONDEN WORDEN

Er zijn letterlijk miljoenen websites die nauwelijks gevonden worden door de groep waar ze op gericht zijn, websites die geen klanten opleveren, torenhoge kosten met zich meebrengen terwijl dit niet nodig is etc.

INTERNETBEZOEKERS

Dat heeft er alles mee te maken dat een internetbezoeker niet zomaar vanzelf op een website komt en een websitebezoeker niet zomaar uit het niets klant wordt.

RESULTAATGERICHTE AANPAK

Daar is inzicht en een goede, resultaatgerichte en gedegen aanpak voor nodig. Hoe dát precies werkt, dáár hebben wij in de afgelopen jaren ons vak van gemaakt. We zijn dan ook niet voor niets al sinds 1999 bezig met online marketing!