GOOGLE ADWORDS VOOR

FYSIOTHERAPEUTEN

DOELTREFFEND

Google Adwords kan voor een fysiotherapeut een buitengewoon doeltreffend marketinginstrument zijn waarmee u uw doelgroep snel bereikt en aanzet tot actie. Indien correct opgezet, geoptimaliseerd en geïmplementeerd binnen een totaalconcept betaalt Google AdWords zich gegarandeerd terug.

VOORDELEN

Het is onze prioriteit bij FysioMarketeers om voor u een maximaal rendement op uw investering in Google AdWords te genereren. De voordelen van een AdWords campagne door FysioMarketeers

  • Website is direct regionaal beter vindbaar op Google
  • Verhoogt het aantal regionale bezoekers met klachten
    waar u oplossingen voor heeft
  • Verhoogt het aantal leads uit uw website
  • U betaalt voor de clicks (dus per bezoeker van uw site)
  • Uw kunt zich richten op uw verzorgingsgebied
  • Resultaat is meetbaar en inzichtelijk
  • Inzicht in wat uw campagne kost en ook wat deze u oplevert

MAXIMAAL HAALBARE RESULTAAT

Google AdWords door FysioMarketeers: Lagere kosten per nieuwe patiënt, meer patiënten & omzet, dat is het doel. FysioMarketeers zorgt voor maximaal haalbare resultaat uit AdWords: 

  • Veel ervaring binnen Fysiotherapie
  • Zorgvuldig & zéér uitgebreid opgezet
  • Doorlopend geoptimaliseerd
  • Altijd gericht op conversie (meer patiënten)
  • AdWords account is uw eigendom
  • Uitgebreide kennisdeling en kennisoverdracht

INTEGRALE AANPAK

FysioMarketeers streeft naar een integrale aanpak. Een AdWords Campagne zonder goede landingspagina/leadgenerator zal waarschijnlijk weinig rendement opleveren. Tevens is de opvolging van de leads (bijvoorbeeld door gerichte e-mails) een belangrijke succesfactor.

Doordat wij diverse online marketingtools op elkaar afstemmen lukt het ons om voor de fysiotherapie praktijken die bij onze klant zijn rendement maken op hun investering. De kans dat dit lukt zonder een integrale aanpak is een stuk kleiner.